14 Mart 2015 Cumartesi

FLEXİSPY ANDROİD KURULUMU RESİMLİ ANLATIM

06:11 Yorum Yok




Flexispy'ı satın alırken doldurduğunu formda doldurduğunuz email sütununda girdiğiniz email adresinize gelen kullanıcı adınız ve şifrenizle girdiğiniz Flexispy kullanıcı panelinde karşınıza karşı telefonun hangi işletim sistemine sahip olduğu sorusuna Android kısmı seçilerek NEXT butonuna tıklanır. Böylece sistem size kurulumu nasıl yapacağınız konusunda adım adım aşamalarla resimli olarak gösterecek ve sistemin size gösterdiği aşamaları telefona uygularak kurulumu gerçekleştirebileceksiniz. 

Kurulumun resimli olarak anlatımını sitemizden de bulabilirsiniz. Android kurulumu aşağıdaki resimlerle tek tek adım adım anlatılmıştır. Bu adımları uygulayarak kolayca telefona kurulumu yapabilirsiniz.


Dinlemek istediğiniz telefonun internet tarayıcısını açarak flexispy tarafından size verilen indirme linki yazılarak bu adrese gidilir.


İndirme adresi açılır açılmaz telefona otomatik olarak 5002_-1.apk adlı dosya yüklenecektir. Dosyanın yükleme işlemi tamamlandıktan sonra açın, aşağıdaki ekran gelecektir karşınıza.


Gelecek olan ekrandaki INSTALL yazılı butona tıklayarak kurulumu başlatın.


Kurulum bittikten sonra yukarıdaki ekran karşınıza çıkacak, bu ekrandaki Open butonuna basın.


Sonraki ekrandaki Restart Now butonuna tıklayarak bir sonraki adıma geçin.


Karşınıza çıkacak olan ekran sizden Aktivasyon kodu isteyecektir. Buraya flexispy hesabınızdaki kurulum ekranında yer alan aktivasyon kodunu girmeniz gerekir. Kodu girerek Activate butonuna basılır.



ÖNEMLİ UYARI: En son adım olarak yukarıdaki ekran karşınıza gelecek. Bu ekrandaki YES butonuna tıklarsanız eğer program telefonda görünecektir. Eğer NO butonuna tıklarsanız telefonda gizli olarak çalışacaktır. No'yu seçerseniz telefon kullanıcısına hiç bir şekilde uyarı gitmeyecek ve telefon kullanıcısı telefondaki yazılımdan haberi bile olmayacaktır. 

Büyün bu işlemleri yaptıktan sonra android telefon kurulumunu bitirmiş olacaksınız. Bilgisayar sihirbazın da yer alan aşağıdaki penceredeki NEXT butonuna tıklayarak telefon bilgilerini panelinizden görmeye başlayabilirsiniz.



0 yorum:

Yorum Gönder

Telefon Dinleme Programları Copyright © 2015
Powered by Blogger Published.. Blogger Templates